Jij bent een medewerker? Registreer je of login.
 

Vaak gestelde vragen

Je zit met een vraag?

Speciaal voor jou hebben een lijst samengesteld met vaak gestelde vragen.


Heb je het antwoord niet gevonden? Dan kan je ons altijd contact opnemen

Praktisch

Is het een probleem dat ik geen eigen vervoer heb?

Nee, wij regelen voor elke job een carpooling. Zo geraak je steeds op de job, ook al is ze ver. Wij vragen eventueel een kleine inspanning om naar een gezamenlijk ophaalpunt te komen.

Wanneer weten we of we aanvaard zijn voor een shift?

We proberen je zo snel mogelijk iets te laten weten. Soms duurt het iets langer voor we medewerkers aanvaarden, omdat we de kans geven aan iedereen om zich aan te melden zodat we de meest geschikte medewerkers kunnen aanvaarden.

Ik ben aanvaard voor een shift. Wat nu?

Als je aanvaard bent voor een shift komt deze bij de geaccepteerde shifts op je account. Wij maken voor jou een contract aan dat je ongeveer 2 weken voor je opdracht in je mailbox krijgt. Je krijgt ook,1 week voor je moet werken; een mail met de briefing. Hierin staan gegevens zoals dresscode, aanmeldplaats, …

Ik heb me opgegeven om te komen werken, maar ik kan toch niet meer.

Ben je nog niet geselecteerd?

  • Je kan je gewoon afmelden via jouw account.

Ben je wel geselecteerd?

  • Je bent een verbintenis met ons aangegaan en we verwachten dat je komt werken.
Ik ben ziek en kan niet komen werken, wat nu?

Laat ons zo snel mogelijk weten dat je ziek bent en bezorg ons een bewijsje van de dokter. Het ontbreken van een doktersbewijsje zal gevolgen hebben voor volgende opdrachten.

Welke kledij moet ik aandoen?

Tenzij anders vermeld in de briefing, die je ongeveer een week voor elke opdracht krijgt, vragen we je om werkschoenen aan te doen voor een opbouw/afbraak. Voor andere opdrachten doe je best gemakkelijke schoenen aan. Je moet er immers lang in rondlopen.

Ik heb geen vervoer.

Voor alle grotere opdrachten zetten wij op onze facebook pagina een topic waar je vervoer kan regelen. Lukt het je niet om langs die weg vervoer te vinden mag je ons gerust mailen op medewerkers@ultimateservices.be dan kijken wij of er nog iemand plaats heeft voor jou.

Ik zou graag samen met mijn vriend/vriendin aan de bar staan. Kan dat?

We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met jullie vragen ivm deze zaken. Jammer genoeg zal het niet altijd geregeld kunnen worden.

Hoe kan ik een t-shirt/ trui van US krijgen?

Als je werkt bij US krijg je ook per gewerkt uur een Ultimate point. Deze punten kan je inwisselen voor t-shirts en truien. Binnenkort komen er meer artikels bij en zal je de punten ook kunnen omwisselen om deel te nemen aan groepsactiviteiten.

Financieel

Krijg ik een vergoeding om te werken bij US?

Bij US doen we niet aan vrijwilligerswerk. Voor alle opdrachten bij US krijg je een loon. Je bent dan ook verzekerd.

Hoe verloopt de betaling?

De betaling loopt via Flexpoint Event Services. Meestal 1 tot 2 weken na je opdracht zal je loon op je rekening staan.

Worden reiskosten vergoed?

US stimuleert carpoolen. Daarom zal je vergoeding afhangen van hoe veel andere medewerkers er met je meerijden. De grootte van deze vergoeding krijg je steeds meegedeeld voor het event.

Account

Mijn vriend(in) heeft een jobaanbieding gekregen, maar ik niet hoe komt dat?

De job waarvoor je vriend(in) uitgenodigd is zal niet zo groot zijn. We kunnen jammer genoeg niet iedereen voor alle jobs uitnodigen.

Ik krijg geen beschikbare jobs, is er iets mis met mijn account?

Waarschijnlijk zijn er gewoon nog geen jobs voor jou beschikbaar. We selecteren de meest geschikte medewerkers voor elke job. Zo voorkomen we dat er te veel medewerkers worden uitgenodigd voor een kleine job. Om de kwaliteit te garanderen zorgen we ook dat we nooit te veel nieuwe medewerkers te werk stellen.

Ik ben verhuisd, kunnen jullie mijn gegevens aanpassen?

Je kan zelf gemakkelijk je gegevens aanpassen door in te loggen op je account.

Ik krijg een foutmelding bij het aanduiden van de talen en functies. Wat doe ik fout?

Je gebruikt windows internet explorer 8. Upgrade naar IE9 of gebruik een andere browser zoals chrome om je account aan te maken.​

Algemeen

Hoe oud moet je zijn om te kunnen werken?

Aangezien veel van onze jobs tot later dan 23uur duren, kunnen wij op deze opdrachten enkel medewerkers aanvaarden vanaf 18 jaar. Jobs die om 23uur al gedaan zijn aanvaarden wij medewerkers vanaf 16 jaar

Hoe vaak moet ik werken?

Je bent vrij om zoveel of zo weinig jobs te aanvaarden als je zelf wil. US verplicht niemand om een job te aanvaarden. Vanaf dat je een job aanvaardt verwachten wij dat je effectief die tijd vrijhoudt.

Hoe kan ik me aanmelden om te werken?

Eerst en vooral maak je een account aan op deze site. Als je account actief is kunnen wij je uitnodigen voor bepaalde jobs. Je krijgt hier een mail van en op je account kan je bekijken welke jobs wij voor jou hebben uitgekozen.

Moet je student zijn om bij US te werken?

Wij werken veel met studenten, maar het is niet verplicht.

Heb je ervaring nodig om bij US te werken?

Ervaring is handig, maar niet vereist. Je werkt altijd samen met voldoende mensen die je de kneepjes van het vak aanleren. Spreek gerust de verantwoordelijke ter plaatse aan als je ergens meer over wil leren.

Heb je niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons dan via het contact formulier of op het nummer  +32 499 83 90 78