Jij bent een medewerker? Registreer je of login.
 

Algemene regels

Als medewerker van Ultimate Services vertegenwoordig je de uitstraling van onze organisatie. We verwachten dan ook dat je zult werken volgens de richtlijnen. Die houden onder andere in: op tijd zijn, een geldige reden bij afwezigheid en tijdig gemeld, beleefd tegenover klanten en collega’s, enz.

Werken op evenementen is een zeer leuke bijverdienste. Je leert nieuwe mensen kennen in een aangename werkomgeving. We hopen dat je tijdens al onze evenementen een leuke tijd beleeft. Natuurlijk ben je er in de eerste plaats om te werken en niet om te feesten!

Overzicht verschillende functies:

Bar: Als barmedewerker sta je in voor een vlotte verdeling van de dranken. De meeste evenementen hebben een back- en een frontbar. De medewerkers aan de backbar zetten al de dranken klaar. De medewerkers aan de frontbar kunnen dan vlot de bestellingen van de bezoekers klaarnemen. Je let hier op zaken als: verzorgdheid van de producten, netheid van de bar en het correct afrekenen van de dranken.

Kassa: Als kassamedewerker sta je in voor een vlotte verdeling van de bonnen/jetons of inkomtickets. Je zit op een beveiligde plaats, zodat je nauwkeurig en zonder fouten kan werken.

Opbouw: Als opbouwmedewerker staat je een zeer gevarieerd takenpakket te wachten. Dat kan gaan van het plaatsen van hekken en crash barriers, het hangen van riet en decoratie, tenten (helpen) rechtzetten, vloeren leggen tot het plaatsen van bars en daar dranken voor verdelen. Lange dagen zijn daarbij geen probleem!

Afbraak: Als afbraakmedewerker staat je net als bij de opbouw een zeer gevarieerd takenpakket te wachten. Alles wat is opgebouwd moet ook worden afgebouwd. Je zorgt er mee voor dat dit volgens de planning gebeurt.

Promo: Als promomedewerker kan je ingezet worden om leuke promoacties te doen op verschillende evenementen. Dat kan gaan van flyers of gadgets uitdelen, op de foto gaan met de bezoekers in een leuke outfit tot het uitdelen van programmaboekjes en promomagazines.

Opdienen: Je loopt rond met drankjes of hapjes op een receptie of VIP-dek of je neemt bestellingen op en brengt die van de bar naar de klanten. Tijdens het opdienen ben je respectvol en professioneel tegenover de genodigden.

Food: Als foodmedewerker sta je in voor het vlot verdelen van het eten aan de verschillende foodstanden. Je zorgt dat alles hygiënisch verloopt en je let op zaken als: verzorgdheid van de producten, netheid van de foodstand en het correct afrekenen.

Keuken: Als keukenmedewerker help je de kok met het bereiden van eten. Dit kan gaan van warme maaltijden tot het smeren van broodjes en samenstellen van lunchpaketten.

Ticketcontrole: Als medewerker bij ticketcontrole sta je in voor het scannen of nakijken van de tickets van de bezoekers bij het binnenkomen.

Stagemanager: Je staat in voor de opvolging van het uurschema van de dj’s of groepen. Je zorgt ervoor dat enkel bevoegde mensen het podium betreden.

Stagehand: Als stagehand sta je in voor een vlot verloop van het wisselen van decor of apparatuur tussen verschillende acts in.

Toiletten: Als toilet medewerker zorg je ervoor dat iedereen die de toiletzone binnenkomt het juiste bandje/stempel heeft. Je zorgt ook voor de netheid van de toiletzone. Op kleine evenementen kan dat ook het schoonmaken van de toiletten zelf inhouden.

Vestiaire: Als vestiaire medewerker sta je in voor het vlot verwerken van alle jassen en tassen aan de vestiaire. Dat is voornamelijk voor kleinere evenementen. Op grote evenementen wordt er vooral gebruik gemaakt van lockers.

Parking: Als parking medewerker wijs je auto’s de juiste parkeerplaats aan. Je houdt daarbij in het oog dat alle doorgangen vrij blijven en zorgt voor een vlotte doorstroom.

Steward: Als steward beman je een doorgang en controleer je of de personen de juiste doorlaatbewijzen hebben. Je houdt de bezoekers in het oog en verwittigt de security bij onregelmatigheden.